محل تبلیغات شما
درک عقل و درایت مصرف کننده و غیر منطقی بودن فرایند تصمیم گیری انسان برای توسعه گزاره ارزش بُرد یا ویژگی های محصول جهت آزمایش و بررسی بازار است. در اینجا 5 اصل اقتصاد رفتاری (در میان ده ها نفر شرکت کننده) مورد بحث قرار گرفت، که تمامی بازاریاب ها باید نه تنها آن ها را درک بلکه با یکدیگر ترکیب و از آن استفاده کنند. به هرحال، اگر شما در جستجوی استفاده از تجزیه و تحلیل برای تصمیم گیری بهتر در زمینه بازاریابی هستید، ما به شما توصیه می کنیم که استعداد تحلیلی خود

ظهور اقتصاد رفتاری و تاثیر آن بر سازمان ها

5 اصل اقتصاد رفتاری که بازاریاب ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند! (قسمت پنجم (پایانی))

5 اصل اقتصاد رفتاری که بازاریاب ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند! (قسمت چهارم)

ها ,تصمیم ,رفتاری ,اصل ,بازاریاب ,اقتصاد ,اقتصاد رفتاری ,تصمیم گیری ,اصل اقتصاد ,بازاریاب ها ,5 اصل

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

زنان و اجتماع