محل تبلیغات شما
3- ارزیابی ارزش به صورت غیرمنطقی: اگر من به دروغ قیمت یک بطری شراب را 45 دلار اعلام کنم، آیا شما تمایل دارید که همان بطری را به قیمت 5 دلار بخرید؟ تحقیقات می گویند، بله. از اعضای باشگاه شراب استنفورد خواسته شد که 5 نوع شراب را تست و آن ها را براساس میزان علاقه رتبه بندی کنند. در حالی که تنها 3 نوع شراب در این بطری ها بود- و 2 نوع از شراب ها دو بطری داشتند. هر بطری فقط با برچسب قیمت مشخص شده بود. بطری های یکسان با قیمت های کاملا متفاوت قیمت گذاری شده بودند.

ظهور اقتصاد رفتاری و تاثیر آن بر سازمان ها

5 اصل اقتصاد رفتاری که بازاریاب ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند! (قسمت پنجم (پایانی))

5 اصل اقتصاد رفتاری که بازاریاب ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند! (قسمت چهارم)

بطری ,قیمت ,شراب ,ها ,نوع ,های ,شراب را ,نوع شراب ,بطری داشتند ,داشتند هر ,دو بطری

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

بــــخشــــداری بســــــــتان