محل تبلیغات شما
5- مقدمه چینی در مورد ویژگی محصول: آیا فقط صحبت کردن با مشتریان در مورد یک ویژگی خاصِ محصول می تواند باعث شود که آن ها بخواهند در مورد ویژگی های بیشتر آن بدانند؟ تحقیقات می گویند بله! به مطالعه زیر توجه کنید. محققان به کنار مشتریانی که قصد خرید لپ تاپ در یک فروشگاه لوازم الکترونیکی را داشتند، رفتند. نیمی از آن ها در مورد میزان حافظه مورد نیازشان، و نیمی دیگر در مورد میزان سرعت پردازنده مورد نیازشان پرسیدند.

ظهور اقتصاد رفتاری و تاثیر آن بر سازمان ها

5 اصل اقتصاد رفتاری که بازاریاب ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند! (قسمت پنجم (پایانی))

5 اصل اقتصاد رفتاری که بازاریاب ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند! (قسمت چهارم)

مورد ,ویژگی ,ها ,یک ,میزان ,نیمی ,در مورد ,مورد میزان ,آن ها ,مورد ویژگی ,حافظه مورد

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها