محل تبلیغات شما
4- ناتوانی در تصمیم: آیا کاهش گزینه های در دسترس برای مصرف کنندگان می تواند فروش را افزایش دهد؟ قطعا می تواند! در مطالعه ای برای اثبات این نکته، محققان در یک سوپرمارکت، شیشه های مربا را به نمایش گذاشتند. انتظار بر این بود که برخی از استفاده کنندگان توقف می کنند، تعداد کمی مزه آن ها را تست می کنند و تعداد کمتری اقدام به خرید می کنند. یک گروه 6 شیشه مربای متفاوت و گروه دیگر 24 شیشه مربای متفاوت را به نمایش گذاشتند.

ظهور اقتصاد رفتاری و تاثیر آن بر سازمان ها

5 اصل اقتصاد رفتاری که بازاریاب ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند! (قسمت پنجم (پایانی))

5 اصل اقتصاد رفتاری که بازاریاب ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند! (قسمت چهارم)

شیشه ,نمایش ,یک ,ها ,گروه ,متفاوت ,را به ,شیشه مربای ,به نمایش ,نمایش گذاشتند ,می کنند ,شیشه مربای متفاوت

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

Dramatic Lunacy گروه مهندسی دیجی ویرا