محل تبلیغات شما
2- گزینه های غالب: آیا می توانید سومین گزینه فریبنده ای که باعث می شود شما گزینه ای را که من به طور محرمانه از شما می خواهم انتخاب کنبد را شرح دهید؟ به این سناریو در مجله اومیست توجه کنید. به مشتریان بالقوه دو پیشنهاد جهت اشتراک که به صورت زیر نشان داده شده است، ارایه شد – اشتراک "فقط آنلاین" 56 دلار، و اشتراک "آنلاین و پرینت" 125 دلار. اکثر مردم گزینه اول (56 دلار) را انتخاب کردند، اگرچه گزینه دوم (125 دلار) برای ناشران ارجح بود.

ظهور اقتصاد رفتاری و تاثیر آن بر سازمان ها

5 اصل اقتصاد رفتاری که بازاریاب ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند! (قسمت پنجم (پایانی))

5 اصل اقتصاد رفتاری که بازاریاب ها نمی توانند آن را نادیده بگیرند! (قسمت چهارم)

گزینه ,اشتراک ,دلار ,دوم ,ای ,آنلاین ,125 دلار ,دلار اکثر ,پرینت 125 ,و پرینت ,آنلاین و

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها